menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Thursday, February 4, 2010

penculik dan mencolek

wah!! setelah satu bulan panuh aku tidak menjejakan kaki ku yang kasar ini ke bibir laut atau. laut laa.. ku jejak jua hari nii... pulang sahaja aku dari sekolah, memang semangat habis mau membali ruti di rotimas. tapi bukan ruti yang ku dapat tapi muha liau ku. liau laki. ieh, awal jua... dua hari beturut-turut nda kedapatan ku membali ruti ani..

then, bawa nya pi pantai.. pi tangkap ikan!... jadi aku pun pi tukar kain ku... pakai sluar td pagi -yg ku guna waktu pj yg menyeksakan-... bekaki ayam, dan singlet color ijau.. wah.. seksi sugguh.. ijab suhaila mun me/teliat.. nased baik aku bawa sluar pj.. mun inda, pakai sluar dalam kali.. nda kan laa... kemungkinan aku hanya lipat kain ku jadi short skirt.....

bah sudahh.. topik hari ini.. penculik dan mencolek.. ahh? crita pasal pantai.. tajuk.. out...

okey la.. storinya begini...sebab laen family aku ska gi pantai slain drpd turun ke laut/bekelah.. is mencolek batu & kayu!... esspecially kakaku yg ska mengerajakn tama-.. ahh.. bolela.. taman di rumah atu.. jadi.. bila ditanya bule atau nda ambil batu dari sana.. iya slalu kata.. ikan di laut bole..-

out-

No comments:

Post a Comment