menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Friday, February 26, 2010

taieee.. nya!!

chocolate chip!!
kurang asam, gula, garam, aji no moto, bawang, seala gala nya laa...
apa? apa? apa?
liat la archive ku!! february = 2
sadih ku sangat!!! sangat la..
knp la ini bule berlaku..
cerita aku slama 3 minggu tiada kesan pun dlm atharu
klu maw aku tulis blik.. x mungkin dpt.. sbb aku x ingat pun apa apa...

okey la... hanya tuk entri ni.. aku buat rumusan la katakan.. tuk 2 minggu tuu..

apa ah?

-first time aku senggugut seteruk ari tue Jumaat - Isnin.. jln pun 90 darjah.. x ble ketawa.. jumpa doktor..
-escape skola, tongoyong, klas chemistry, latihan mah merak & kawad polis
-cutie skola seminggu-thun baharu cina - beparam dirumah.. gi menumbok 1/2 ari - org kawin.. pki feri krita.. duduk atas skali.. di lantai.. snap snap gambar... x jadi pi kk
-oh ya.. abg ipar ku balik Lbn... bang Billem.. bawa ikan sardin dlm tin... sahaja..
-aku bepaluh paluh menyiapkan h/w thn baharu cina end within 2 day..-folio chemist
-kana marah che gu mai, x siap h/w... padan muha.. ketawa lagi aku..
-bm x siap kopi suhaila... est x siap kopi suhaila... nota sej x siap kopi suhaila... +math x siap x kopi suhaila... math x siap blm kopi suhaila...
-aku gagal pretest +math ku.. sea-oat
-abg billem termuntah-muntah- mabuk laut!!
-first time dtg kawad polis... & VV blanja mkn lagi!

atu ja lah yg ku ingat.. tuk 3 minggu ni.. so sad my story is gone.. its a good story after all..

bye~

No comments:

Post a Comment