menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Friday, March 26, 2010

High Speed Broadband - TM UniFi

Ath mengharapkan perubahan baik dalam projek NBI ni. Malam semalam, PM dah umumkan 6 inisiatif jalur lebar kebangsaan ni dan ath bagi harapan yang tinggi juga laa. Memang banyak complain pasal harga tinggi, nak bukti, pergi twitter, servis pun belum rasa sudah nak complain complain.. Tapi kalau ath kira betul-betul, boleh pakai juga la pekej yang disediakan tu. Oleh kerana ath masih belum merasa servis mereka -yang akan ath try jugak- ath tak boleh nak cakap suka hati juga la. Tapi ath hairan kenapa orang sini tidak suka mencuba servis baru. umobile contohnya, pernah sekali ada seorang rakan mati-mati complain yang servis umobile ni tak baik, padahal baru ja nak berjinak kat dunia ni. Okey la ath dah selesai berkata-kata.

link out:
press release -its sound pretty convincing
unifi.my TM unifi - HSBB

No comments:

Post a Comment