menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Friday, May 7, 2010

face-eyy

wow.. aku belum pernah rasa lagi macam mana jadi faci.. insyaallah aku akan rasa juga rasanya menjadi faci ni.. tapi sebelum aku layak jadi faci.. aku mesti tukar karekter dulu.. chara change!
be strick
denda itu mesti.. ada kesalahan ada denda.. jadi aku perlu menyiapkan diri untuk mencari kesalahan.. bukan apa.. untuk  pastikan yang semua peserta ni ada disiplin diri... okay ka aku ni..
command them
heh.. bukan koman apa pun.. cuma jika aku jadi fc aku diamanahkan untuk memberi arahan kepada peserta yang bertugas, untuk menjalankan tugas mereka!!.. aku nda pernah rasa wei!

Tugas-tugas yang aku perlu jalankan sebagai fc: (this only just a few laa)
nightguard
kalau setakat stay up all night, memang aku selalu buat dirumah... tapi nightguard di kawasan luar banggunan.. rasanya x pernah lagi...
cook-cook
iyaa... aku secara tidak rasmi dilantik sebagai ajk makanan... tapi aku nda la memasak kali.. just commmanding peserta tuk bersihkan lantai.. huhu.. cematu la kali.. masak-masak gotroy dgn fc lain..
get it ready
o yeah!.. aktiviti begini la yang akan memenatkan fc... ko ingat peserta ja panat dgn aktiviti dorang.. fc lagi panat wei.. tengok list tugas pun macam kan pengsan... dari makanan.. ke persiapan, kelengkapan.. segalagalaga nya la.. inilah hidup facilitator..
kalau jadi insyaalah kem kadet polis smklabuan akan dibuat pada 28,29,30.. bukan 27,28,29 ahh.. salah info kemarin atu..

good day~

No comments:

Post a Comment