menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Saturday, May 8, 2010

MAP CSMEKLA09

Majlis Anugerah Pelajar Cemerlang Sekolah Menengah Kebangsaan Labuan 2009

selesai sudah majlis anugerah smklabuan hari ni... aku- dibawa balik dan terus tidur.. ini lah akibatnya kalau tidur jam 2.00 pagi... haha.. memancing bhua.. nyaris-nyaris aku lambat datang pagi tadi untuk kawalan kehormatan... kononnya si kawan mau pinjamkan baju polis tapi iya langsung x ingat.. kejamnya... segala camera aku pun tinggal dirumah.. kurang asam.. taik ni ahh.. sdala fon aku buruk... bida lagii...

tapi okey la kawalan.. nda jua lama ku berdiri.. yang lama nya menunggu ceramah yang konon nya ada.. tapi banarnya.. hmp... kin panat aku ja tunggu-tunggu... last-last buat kraja amal dalam dewan mutiara... itu pun aku lari lintang pukang... betapuk nda mau buat.. kepanatan sudah kian, apa jua..

dan aku masih kepenatan... tadi masa dibawa pulang.. aku terus limpang atas tu kerusi, sofa laa.. dan terus tidur... stukin pun x sempat mau buka... apa lagi yang lain-lain... banyak la juga dugaan untuk tidur lena di ruang tamu yang selalu riuh biuh nii.. tapi aku tatap nda bangun-bangun sampai jam 3.. itu pun sebab aku mau makan.. kelaparan.. bekas dari tidur..

itu la.. lain kali kalau mau mancing tinggu-tinggu la jua tu jam.. jangan main syok sendiri samapi lupa masa... tapi nda da jua lurih nya..

No comments:

Post a Comment