menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Wednesday, March 16, 2011

Berangan dengan Segmen Rakan Blog di 2DayBlogger.com

Ahaa~ Apa laa yang aku pikir ni? huhuhu

Okey! Aku aa. blogger yang suka menaip.... (tapi last last selalu masuk draft) yang tak berapa tahu apa yang di taip. yang tak peduli kalau ada orang baca ka tidak. yang memang dah lama berblog tapi tak pernah nak serius-sIrius. Yang tak brapa tahu dunia blogger blablablablablablablablabla

Sebenarnya aku lagi suka membaca daripada menulis. Tapi jarang-jarang mengomenn. Baru-baru ni saja yang minat bagi komen. sebab dah takda benda lain lagi aku nak buat(pengangur berjaya). Jadi, ini sajalah. Tapi aku lagi suka baca entri-entri blogger dari google readers (atas sebab-sebab tertentu), kalau aku rasa nak komen baru terjah.

Teeet. Entri songsang. Ok lah Bro Faisal ada buat 1 segmen Rakan Blog, aku setakat register, kalau share entri tuu, emm tunggu kalau-kalau ada info terlintas laa. Itu pun kalau entri Siap. sebab aku selalu tak siap entri. kekeke.
Hmm, tapi dia cakap:

Korang boleh share apa sahaja entri terbaru yang korang tulis di sini.Tiada masalah tetapi pastikan entri korang menarik dan bukannya entri berkaitan dengan personal atau diri korang sendiri.Itu tak dibenarkan k..hehe..Promosi Kontest dan Segmen pun tidak dibenarkan juga..=).
Entri yang paling dicadangkan adalah entri mengenai dunia blogging.Tulislah apa sahaja mengenai dunia blogging.Itu lagi saya suka untuk dikongsikan disini.

aa. Sharing entri personal(dekat blog orang[?!]) aku memang dah tak minat. Tapi entri tentang dunia blogging, lagi la aku tak pandai. Erm, kalau tutorial/tips pelik-pelik boleh? (yang hanya sesuai diaplikasi oleh amatur macam aku) Paham tak?

Aku join sebab nak Share Entri!! yang berguna laa (tapi masih tak tahu nak share apa benda). Lagi pun 2DayBlogger.com banyak readers, maksudnya kalau aku share walau 1 entri ramai juga la yang dapat manfaatkan. Tapi itu la 1 problem, sebab ramai readers, entri mesti berkualiti. Tengok saja laa entri  aku yang tunggang langgang ni. Sepa maw baca dang athime oooii~ ini laa masalah kalau tak habis-habis syok sendiri.

Sekian. eh jap. Kepada Kawan-kawan yang baca blog aku, sudi-sudi la join aku berangan dengan segmen Rakan Blog! Join laa! Rugi lau nda join!........ Jaga kmu lau kmu nda join! Cari kamu.............. teda paksaan K!(pottasium)


3 comments:

  1. haha.awak mintak apa?so tulis apa yng awk mintak.mungkin awk minat kucing so tulislah bagaimana menjaga kucing dengan betul dan lain-lain...

    p/s:cantik header yg awk edit tu.siap ada gambar lagi..huuhu

    ReplyDelete
  2. haha! kucing aku lagi pandai jaga diri dri aku. huhuhu. hmm.. tengok laa nanti kalau-kalau ada entri yang bagus untuk di share bersama. ^^

    ReplyDelete