menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Friday, April 22, 2011

Semakin Pening

Kerana aku tiada Hidup, aku hilang bahasa untuk bercerita.
I've lost my sense of...... er.... kau pikir sendiri boleh?
sebenarnya memang sudah lama Hilang, tapi baru hari ni aku mengaku. Memang BOO laa blog aku ni. Mungkin sebab aku terikut-ikut orang lain. Atau aku tak nak ikut orang lain [?]. Atau aku banyak buat benda lain. Atau aku terlampau heart broken. Atau aku malas. Atau aku terlebih tidur. Atau aku memang bangang tak tau pasal apa-apa. Atau aku digest caffeine terlampau banyak.

Konklusianya, ada hati yang rosak. Tolong Jahitkan boleh? Aku tak dapat FOKUS! langsung! tiap kali aku menghadap laptop, makin berkercai Hati ni. (Tapi kadang-kadang buat aku senyum lebar-lebar juga laa). Thanks to Sahabat aku, and Allah!

Okeyh!! Hilang Sikit Pening Aku!! ^^

No comments:

Post a Comment