menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Wednesday, May 18, 2011

aku nda pandai tulis entri

aku memang nda pandai! langsung nda mahir pasal nii. Kalau tulis entri, paling cepat pun dalam 15 minit. Itu pun time express, desperate mau publish entri. (berlaku beberapa kali sahaja).  Paling lama, berhari-hari.. Percaya nda?

Entri apa aku tulis sampai postpone berhari-hari ni? itu aku nda mau ingat.. kamu cari la sendiri(kalau daapaat). Jangan ingat senang-senang mau tulis entri ni.. susah! Macam ambil paper BM SPM..

Aku pun sudah malas mau tulis entri peribadi, kalau ada pun, entri tu terlampau laa dalam sampai orang kadang-kadang nda paham maksudnya.

Jadi aku perlukan topik lain untuk terus berblog.. iyala, ndakan laa aku berhenti terus dari berblogging.. Apalah jadinya hidup aku tanpa blog? (huhuhuhu, nda mati juga tu)

tapi selama ni aku berblog pasal apa ahh? hmm, yang penting aku suka.. hehe. peace. Kamu suka nda?
jawaban: x!

3 comments:

  1. entri suka suki pandai laa. aaahahahha. bru aku ingat; aku suka tulis entri syok sendiri~~!

    ReplyDelete
  2. hahaha. bagus tuu! aku teruskan lha tulis begini begini.. hehehehe

    ReplyDelete