menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Wednesday, May 18, 2011

Follower Empty; ada sepa2 bangang??

HA.HA.HA!

amacam ari ni? bangang nda, widget follower xda? yes? yes? huhu.. aku STEADY jaa... ok pun(ngiaahahahahahaa).. biasa laa, aku orang yang sederhana sahaja, bukan tiap hari dapat follower pun.. nda kisah laa.. asal hati puas. asalkan kaw bahagia. (aku rindu mau dengar ayat ni.. anyone ucapkanlah kepadaku!~)

aku still, mabuk hilang akal pasal blogging... alamak.. memang tinggal nyawa ikan laa aku ni kan. -Gulp-.. Bulan sembilan aku PLKN. Memang nda sabar lagi ni. Maksudnya aku bakal tingggalkan Solitude Slumber 3 bulan.. then mesti tambah mc 3bulan lagi... aku yakin aku hilang mood sepenuhnya untuk berblog!

xpercaya?? liat sja wa tarikh-tarikh aku berblog dari aku mula sampai sekarang.. memang aku konfirm ada JURANG yang Besar besar antara tarikh.. Tapi aku sarankan kamu supaya Tidak Membaca Sebarang Entri Purba aku tu. Okeyh!

Ha.ha. ^^

No comments:

Post a Comment