menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Tuesday, May 10, 2011

Ruang Komen patut aku tukar?

buat masa ni aku guna blogger komen.. tapi hajat hati nak tukar.. dulu aku pernah pakai comentluv.. memang mantap.. tapi entah kenapa aku masih prefer blogger comment.

disqus dan echo pun aku pernah try.. yang echo tu aku guna untuk website free aku duluuuu.. best juga laa.

hari ni aku Terasa untuk tukar ruang komen, dari komen blogger ke google komen dari GFC. memang tak banyak beza, google comment ni komen dia threaded.. atau dalam kata lain nak reply senang.

tapi masalahnya, projek GFC ni macam di sisihkan google, maksud aku, bukan prioriti mereka buat masa ni.. banyak bug. dan request pengguna macam tak di pedulikan..

aku belum ada pengalaman guna google comment ni. Jadi, kamu fikir perlu kah aku beralih ke google comment?


No comments:

Post a Comment