menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Saturday, May 7, 2011

Saya Rakan SyoknyerBlogging Paling Sporting


aku pernah cerita kan pasal aku kembali berforum!! kan kan! kalau forum tu gempak, memang BEST la aku cakap.. dulu time orang sebok layan friendster aku sebok dengan forum!.. orang buka buku studi untuk PMR, aku buka Forum!! wah wah.. tapi itu dulu.. lepas breakdown internet dekat rumah aku........ hilang suma mood.. agak lonely juga time tu.. huhu.. skrang, masa aku kembali mengubat rindu.. hehe..

5 comments:

  1. mmg sempoi la pegang spannar nk fix kn syoknyer blogging! :)



    Gd Luck! :)

    See mine too Eichikatsu


    Malaysia Cheap WebHosting

    ReplyDelete
  2. @Eichikatsu
    haha.. x pandai mau posing... tiba2 ada spanar atas meja.. itulah alkisahnya.. ngiahahaha!

    ReplyDelete
  3. mcm best je ni..nak join tapi malu muka ntah apa2 ni..heheee follow kamu^^

    ReplyDelete