menu: Home Books Follow Chat box Sitemap


NOTE** Pindah ke URL baru: solslum.blogspot.my
STICKY** Drop your Link! + Mini Giveaway #01

Saturday, September 8, 2012

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin

Macam busy memanjang ja bila blog ni tidak terupdate.. padahal sepanjang hari pengsan dalam asrama.

Okay lah.. Amacam Raya? best? Duit raya masih masuk lagi ka? haha. tapi yg penting duit raya aku sudah pun hangus di pakai untuk beli tiket bas.

Raya aku tahun ni kira boleh laa, daripada raya-raya sebelum ni. Sebab nya kan... tahun ni aku beraya dengan member! haha..

Tq! tq! kepada yang sudi bagi aku join sekerusi dalam kereta. Hehe... memang akan dikenanglah sampai bila-bila. (dean, rara, kai, zul n asbi)

Raya dekat sini(Mukah).. pun boleh lahahaha.. sebab nya, tahun ni ada datang rumah sanak saudara classmate.. hehe.. sanak saudara aku macam xda ni...

Peace out.

No comments:

Post a Comment